zondag 20 april 2014

Familievertrouwenspersoon & Familieraad

Afgelopen donderdag ben ik het volgende nog vergeten te vertellen.

In de eerste bijeenkomst kwam de vraag of we familievertrouwenspersoon en de familieraad er ook bij konden betrekken. Ik heb beiden een e-mail gestuurd en van de familievertouwenspersoon de volgende reactie gehad;

Beste Jorien,

Wat goed om hiermee bezig te zijn. Ook op centraal niveau vanuit de R.v.B zullen minimale eisen gesteld gaan worden aan alle RVZ-en.

Ik verwijs naar mijn Jaarverantwoording 2013. Staat op intranet maar ik zal het document voor je bijvoegen.

Mijn rol is een puur adviserende rol. Dus als jullie advies kunnen gebruiken weet je mij te vinden.

Met vriendelijke groeten,

Joan Taat, familievertrouwenspersoon
GGz Centraal
Telefoon: 033 4609900 of 06 10790572
E-mail adressen:
familievertrouwenspersoon@ggzcentraal.nl
j.taat@ggzcentraal.nl


In onze weg naar familiebeleid kunnen we haar dus ten alle tijde om advies vragen. Wanneer we wat op paier hebben zouden we haar om feedback kunnen vragen bijvoorbeeld.

Hieronder de link naar de Jaarverantwoording 2013 van de Familievertrouwenspersoon. Hier staan een aantal aanbevelingen in die we mee kunnen nemen in ons beleid.

Jaarverantwoording Familievertrouwenspersoon 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten