woensdag 9 april 2014

BELANGRIJK: Doel bepalen!

In het vorige blogje heb ik na aanleiding van de bijeenkomst het doel beschreven;

Binnen voortgezette behandeling 'de Atol' komt in het behandelplan van elke cliënt het onderwerp 'Familie' in een apart kopje aan bod. Hierin staat beschreven wie van de familie wel of juist niet  en waarom wordt betrokken bij de behandeling. Dit wordt vervolgens uiteengezet in een duidelijke taak en rolverdeling. 

Graag hoor ik van jullie via de opmerkingen terug of dit klopt met wat we besproken hebben.

2 opmerkingen:

  1. Zie mijn opmerking bij je vorige stuk. Ik was er niet bij, dus kan niet zeggen of het doel klopt met wat is besproken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij te kloppen, ook overleggen of maatsch w/verpl stukje moet aanleveren

    BeantwoordenVerwijderen