zaterdag 22 maart 2014

Donderdag 27 maart bijeenkomst FAMILIEBELEID

Aanstaande donderdag om 14.15 uur hebben we een vervolgbijeenkomst over het opzetten van Familiebeleid.

De bijeenkomst vindt plaats op Meerzicht en sluit aan op het behandelteam. De bijeenkomst vindt dan ook in dezelfde ruimte plaats.

Ik wil iedereen van harte uitnodigen om te komen mee denken en mee praten. In het kader van mijn opdracht vanuit school zal ik de bijeenkomst voorbereiden en begeleiden.

Wanneer je niet werkt die dag maar toch graag wil komen wil ik je ook van harte uitnodigen. Je mag de tijd een andere keer terugpakken.

Wil je even in een reactie laten weten of je er bij bent!

Ik heb nog een leuk filmpje gevonden, sluit aan op mijn scriptie en is een mooie inleiding voor onze bijeenkomst donderdag.
Hieronder een link naar een interessant filmpje over familie in de GGZ.

Filmpje Familie in de GGZ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten